Aankomen, slapen, jakarta,eten, vliegen,ambon - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Douwe Dijkstra - WaarBenJij.nu Aankomen, slapen, jakarta,eten, vliegen,ambon - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Douwe Dijkstra - WaarBenJij.nu

Aankomen, slapen, jakarta,eten, vliegen,ambon

Blijf op de hoogte en volg Douwe

04 November 2015 | Indonesië, Ambon

Even kort berichtje, we zitten nu op ambon in 'n druk internetcafe (gevuld met kleine kinderen die schietspelletjes spelen). We zijn bezweet, beetje moe en straks naar niet de mooiste kamer maar wel de goedkoopste.

Morgen maar es kijken wat we gaan doen, voor nu is het best wel chaos. Dus hopelijk kunnen we morgen een plan de campagne maken.

Wat vooraf ging:
Na een lange vlucht (met maar liefst 13 uur overstaptijd) zijn we aangekomen in Jakarta. Hier met de taxi richting hotel geregeld door ibu joy (ibu is mevrouw). Ibu joy heeft ons wat verzorgd de afgelopen 2 dagen, samen uit eten, eten bij haar thuis (en meeten met opa die ook een maand in indonesie is). Veel van Jakarta hebben we niet gezien, maar we hebben wel de president zien arriveren bij zijn paleis (we stonden hier recht voor met de auto). Toen de vlucht naar Ambon genomen en here we are.

Gaat allemaal goed maar nog wel wat onwennig allemaal. Afdingen, veel bekijks (iedereen zegt hier steeds mister mister als je langs loopt) en panas (heet).

Volgende keer een wat uitgebreider berichtje maar voor nu slaap wel!

Verslag uit: Indonesië, Ambon

15 November 2015

So far so good

04 November 2015

Aankomen, slapen, jakarta,eten, vliegen,ambon
Douwe

Wij zijn Jesse en Douwe en gaan de komende 2-3 maanden richting Indonesie. Jesse voor het eerst als bijna volwassene (hij is 1 keer geweest toen hij 4 was) en Douwe voor de 3de keer. We hopen hier vele mooie dingen te zien, toffe mensen te ontmoeten en leuke dingen te doen!

Actief sinds 02 Nov. 2015