Mijn eerste reis - Reisverslagen van Douwe Dijkstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Douwe Dijkstra - WaarBenJij.nu

Ola, Wij Jesse en Douwe vertrekken 1 november richting Indonesië voor 2-3 maanden. Jesse blijft tot 20 december ik tot 25 januari. Jesse wil graag naar Indonesië omdat hij er voor het laatst geweest is toen hij 4 was. Hij wil het nu graag zien als bijna volwassene (hij is over 3 weken jarig). Ik ga met Jesse mee omdat ik Indonesië een heel mooi land vind en ik ook wil kijken of dit een land zou zijn waar ik zou kunnen wonen. Ik ben er tot nu toe 2 keer geweest. Mijn moeder heeft er vroeger gewoond met haar familie en m'n opa heeft er een huis (waar we ook langs zullen gaan).

Douwe

Wij zijn Jesse en Douwe en gaan de komende 2-3 maanden richting Indonesie. Jesse voor het eerst als bijna volwassene (hij is 1 keer geweest toen hij 4 was) en Douwe voor de 3de keer. We hopen hier vele mooie dingen te zien, toffe mensen te ontmoeten en leuke dingen te doen!